Blog

2015.10.11 19:29

A vasárnapi pihenőnapot múzeumok megtekintésével szinesítettük. Megnéztük a várostörténeti, valamint a termėszettörténeti kiállításokat. Élveztük az őszi napsütést a városi múzeum kertjében, ės egy kellemes rövid sétát tettünk a városban.

A délután hátralévő részét ki-ki tetszése szerint használta a kikapcsolódásra.

2015.10.10 18:23

A mai napon a város nevezetességeivel ismerkedtünk. Az időjárás kegyes volt hozzánk, így a Spinakker Tower 110 méter magas kilátójából gyönyörködhettünk a lélegzetelállítóan szép panorámában. Mindnyájunk számára felejthetetlen élményt jelentett. Az itt elfogyasztott kávé fokozta az élvezetet.

Ezt követően a történelmi dokkban tettünk kiadós sétát, megcsodálva a régmúlt remekeit. Ez is maradandó emlėk a számunkra. Többen jelezték, hogy még az itt tartózkodás ideje alatt ellátogatnak ide.

Útunk old Portsmouth ódon utcáin keresztül a Claerence mólóhoz vezetett, ahol meglepett bennünket a helyi vidám park kellemes hangulata. Jónéhány szolgáltatást igénybe is vettünk!

Ezt követően sétáltunk el a Southsee Castle épületéhez. Ennek megtekintésével zærtuk ezt a tartalmas, ėlménydús napot.

2015.10.09 18:57

Néhányan mára szabadnapot kaptak. Ők az előre egyeztetett terv szerint velünk töltötték a napot. Három munkahelyre látogattunk el, mindent rendben találtunk. Megnéztük a város kôzponti múzeumát is. Az élményünk nem volt teljes, mert néhány terem valamilyen okból ma nem volt látogatható. De, így is mindenki talált kedvére való látnivalót.

Délután, aki szabad volt, ès kedvet érzett hozzá kellemes sétàt tehetett velünk, a hosszan elnyúló tengerparton. Bekukkantottunk az erődbe, megnéztük a régi mólót, és kedvtelve figyeltük a légpárnás hajó érkezését a közeli szigetről.

2015.10.08 19:34

Vegyes érzelmek kavarognak bennünk. Kicsit elfogódottak vagyunk még. Általában igaz, hogy bátrabbaknak kell lenni a nyelvhasználatban. Ahol jártunk, azonban mindenhol nyugodt körülményekkel találkoztunk. A munkavégzés, a hozzáállás megfelelő volt. Az Insight for Life a szokott fegyelmezett színvonalat hozza, a British Heart Foundation talán túl sok diákot vállalt idén,a Rowans Hospice rendezett feltételeket teremt. Az új társaság az AAA Energy kicsit még kakukktojás.

Minden szépen kialakul.

2015.10.07 22:09

Mindig van első! Elérkezett ez a nap is. Kisebb zökkenőkkel, de mindnyájan dolgozunk végre. Hogyan sikerült? Kissé vegyes a kép, bár inkàbb pozitív. Holnap, mindenesetre bátrabban, és már helyismerettel felvértezve érkezünk a gyakorlati helyekre.

Ma mindenki jó érzésekkel tér pihenőre.

2015.10.06 18:04

Ma folytatódtak az interjúk. Fellélegezhetünk. Holnaptól mindenki dolgozik. Az első lépést tehát megtettük. Jó érzés túllenni rajta. Kihasználtuk az időt, és megbeszéltük a következő hétvégék tervezett programjait. Sőt, október 17-re megvásároltuk a jegyeket a londoni útra. Busszal utazunk, mert erre kaptuk a legkedvezőbb ajánlatot. Kirándulunk továbbá a közeli Wight szigetre, és tervezünk egy komolyabb programot Portsmouthban is. Ennek keretében szeretnénk feljutni a Spinakker Towerbe is.

2015.10.05 21:24

Ma délelőtt köszöntött bennünket Portsmouth polgármestere Frank Jonas is. Hivatalos beszède után mesèlt a város történetéről, a látnivalókról, és egy közös fotót készített velünk. A köszöntő, és az eligazítás után egy rövid városnéző séta következett. Kicsit pihentünk, majd délután megkezdődtek az interjúk a leendő munkahelyeken. Tudomásunk szerint sikeresen.

Holnap még öt diákra vár ugyanez a feladat, szerdán pedig mindenki megkezdheti a munkát. Habár tanulóink eddig is szembesülhettek néhány apró, de egy idegen országban kihîvást jelentő problémával, az igazi gond majd ekkor kezdődik. Szorítunk nekik, segítjük őket, abban a tudatban, hogy minden rendben lesz.

Szabolcsné Tóth Annamária

2015.10.05 18:49

A mai napunk a városházán kezdődöt, ahol Portsmouth polgármestere köszöntött bennünket. Minannyiunknak nagyon jólesett a szíves fogadtatás.

Az időjárás ugyan esősre fordult, ennek ellenére jó hangulatú városnézésen vettünk részt, mentorunk, Miglena kalauzolásával Majd visszatértunk a Training Vision irodájába, és izgatottan készültünk a délutáni interjúkra. A mai résztvevők sikeresen megfeleltek, néhányan holnap reggelig szoronghatnak. Számukra ez a megméretes még hátra van.

Tartalmas napon vagyunk túl. Reméljük az időjárás is megkönyörűl rajtunk.

2015.10.04 14:06

Szerencsésen megérkeztünk. Találkoztunk a Training Vision képviselőjével. Elfoglaltuk a szállásainkat. Délután kicsit ismerkedünk a várossal. Készülünk a feladatainkra.

Az időjárás egyelőre csodálatos.

2015.10.03 12:02

Elérkezett az indulás előtti utolsó nap. Csomagolás, izgalom, és tervezgetés. Korán kell lefeküdni, mert holnap hajnali 4 órakor találkozunk a repülőtéren.

Útrakelünk tehát. A repülőgépünk 6,00 órakor száll fel. Irány London, majd Portsmouth. Legközelebb már onnan jelentkezünk.